בתוך הישיבות: מתחמי חיסונים לטובת התושבים ובחורי הישיבות

בנצי לייזרוביץ No Comments on בתוך הישיבות: מתחמי חיסונים לטובת התושבים ובחורי הישיבות

על רקע כניסתו לתוקף של מתווה משרד החינוך ביוזמת ראש עיריית ירושלים משה ליאון הוקמו מתחמי חיסונים בישיבות גדולות בירושלים | בימים הקרובים יפתחו מתחמי חיסונים בשורה של ישיבות בירושלים, על מנת לאפשר לתלמידי הישיבה להתחסן ללא לצאת מהישיבה בעיצומו של זמן אלול | הישיבה הראשונה שבה יפתח מתחם חיסונים, ישיבת וולפסון היוקרתית

חיסון נגד הקורונה | תמונת אילוסטרצייה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע החששות המתגברים מסגר נוסף בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ביוזמת ראש העיר ירושלים משה ליאון הוחלט להקים מתחמי חיסונים בישיבות הגדולות החשובות בירושלים. ההחלטה להקים את מתחמי החיסונים נובעת מההבנה של ראש העיר על חשיבות זמן אלול שזה עתה החל והשהות הממושכת בתוך הישיבה שבמסגרתו, ועל הצורך הנחוץ בחיסונם של צעירים במדינת ישראל, כפי הוראת גדולי ישראל.

כאמור המתחם הראשון יפתח ביום שישי הקרוב, בין השעות 10:00 בבוקר ל15:00 בצהריים בישיבת וולפסון בשכונת בית וגן, כאשר החיסונים במקום יהיו מיועדים עבור מנה ראשונה, שניה ושלישית.
בעיריית ירושלים מבקשים להבהיר כי החיסונים מיועדים גם כן למחלימים, והחיסון ניתן ללא כל עלות. לשם קבלת החיסון יש להצטייד בתעודה מזהה, וקטינים תחת גיל 18, יש להצטייד גם באישור הורים.

חשוב להבהיר, שבהוראת גדולי ישראל, החיסונים במתחמי הישיבות מיועדים לגברים בלבד, אולם הם פתוחים לתושבים מהאזור מבוגרים וצעירים שמבקשים להתחסן לראשונה, קשישים ואנשים בקבוצות הסיכון.

בימים הקרובים עיריית ירושלים תפרסם טבלה מסודרת עם כלל מתחמי החיסונים שיוקמו בישיבות ומוסדות חינוך ברחבי העיר, במטרה לספק חיסונים לציבור, להפחית את התחלואה, ולהגביר את הנגישות של ציבורים שונים לחיסון בקרבת הבית במידת האפשר, ובזמינות גבוהה.

"כמו בגלים הקודמים של הקורונה אנחנו בעיריית ירושלים שמים דגש על הידברות ישירה עם הציבור, ורואים בכך את הדרך הטובה על מנת לצמצם תחלואה ולהגביר את היקפי המתחסנים" אמר ראש העיר ירושלים משה ליאון. "בהמשך למודל שפיתחנו בשנה וחצי האחרונות, ששוכפל בהצלחה בערים רבות בישראל, אנחנו נמצאים בהידברות ישירה עם כלל המגזרים בעיר, וקשובים על מנת לסייע, לספק פתרונות, וללוות את הציבור לאורך המשבר. אני קורא לציבור שעדיין לא התחסן לבוא ולהפגין אחריות ציבורית ולהתחסן. רק ביחד ובשיתוף פעולה, נוכל לעבור את המשבר בזה".



0 תגובות